Klafmann - 丟那星【Guitar Chord譜】

曲:Klafmann 詞:Klafmann Key:Bm 4/4



|Bm        |Bm
 (立)法會變垃圾會 皆因(垃)圾星 hold 立法會
|Em        |Em
 (立)法會變垃圾會 皆因(垃)圾星 hold 立法會

|F#m        |F#m
佢(語)無論次 目無皇法 (禮)義廉嘅廢柴垃圾
|A        |A
(香)港今鋪點忍 一於(七)一衝出金鐘 大嗌

|Bm       |Bm
 (丟)那星我地丟那星 (丟)那仆街垃圾星
|Em         |Em
 (丟)那星我地丟那星 喺街(見)到佢要兜巴星
|Bm       |Bm
 (丟)那星我地丟那星 (丟)那仆街掃把星
|Em       |Em
 (丟)那星我地丟那星 (丟)到佢上北斗星

|F#m            |Bm
 (我)又丟 你又丟 佢又丟 丟那(星)