張芸京 - 你是唯一 (韓劇《Oh! My Lady 愛你喲 오! 마이 레이디》台灣版片頭曲)【Guitar Chord譜】

曲:石頭 詞:長路 Key:A 4/4



AM7|E|AM7|E|

 |AM7       |E     |AM7     |E
A1 (雨)林 通往雪景 (你)嚮往的旅行 (我)變成專機 帶(你) 前進
A2 (眼)前 直達天際 (你)期盼的飛行 (我)變成雲朵 陪(你) 遊戲
    |AM7     |E      |AM7    |E
A1 如果 (你)是地心引力 (我)絕不會抗拒 (重)新去定義水(平)
A2 如果 (你)是棉花糖機 (我)願融化真心 (旋)轉成手心的(雲)

    |AM7 B |E C#m|AM7  B  |E  C#m
C1 愛是空(白)日(記) (我)是(筆) (任)你 (塗)鴉著(回)憶 ( )
C2 愛是七(彩)光(影) (我)是(雨) (給)你 (繽)紛的(雨)季 ( )
C3 愛是透(明)水(晶) (愛)是(你) (懸)在 (胸)口的(封)印 ( )
    |AM7 B |E  C#m|AM7  B |AM7 ( E )
C1 填滿感(動)笑(意) (在)你心(裡) (翻)閱 (每)一刻(美)麗
C2 折射溫(暖)笑(意) (在)你眼(底) (呼)喚 (閃)耀的(天)晴
C3 清澈守(護)記(憶) (讓)我珍(惜) (因)你 (完)整的(生)命

( FM7 )|E|AM7|E|

Repeat A2 / Chorus 2

C#m B7/D#|A Abm|A Abm|E|
AM7 B|E C#m|AM7 B|E|

Repeat Chorus 3

( E ) C#m|

  |AM7 B |E  C#m|AM7  B  |E
愛是每(個)曾(經) (和)你一(起) (你)是 (唯)一的(追)尋

( AM7 )|E|AM7|E|