my little airport - 邊一個發明了返工【Guitar Chord譜】

曲:林阿P 詞:林阿P Key:F 4/4




  |F    Gm   |C      F |F    Gm   |C         F
C1 (邊)一個發明(了)返工 (我)要給佢 米田(共) (邊)一個發明(了)返工 (返)到我 愈嚟 愈(窮)
C2 (邊)一個發明(了)返工 (以)為自己 好有(用) (邊)一個發明(了)返工 (阻)礙我藝術發展重(重)
C3 (邊)一個發明(了)返工 (唔)係八婆就係八(公) (邊)一個發明(了)返工 (返)工 喺度 玩接(龍)

  |Gm    F  |Gm         F
C1 ( )為了薪金(一)萬元 ( )   令每天都沒(了)沒完 
C2 ( )到了薪金(兩)萬元 ( )   我的青春就(快)用完
C3 ( )到了薪金(三)萬元 ( )我哋都應該唔會有(三)萬元

 |Gm       F    |Gm       F
C1 ( )一萬元一萬元(一)萬元   ( )靈魂賣給了 (大)財團
C2 ( )兩萬元兩萬元(兩)萬元   ( )我有更多事沒(法)做完
C3 ( )三萬元三萬元(三)萬元 三萬(元)啲人 通常都(有)啲串

Repeat Chorus 2

F Gm|C F|F Gm|C F|

|Gm     F   |Gm      F  
 ( )我渴望有一(個)平原 ( )沒有政府沒(有)治權
|Gm      F  |Gm       F
 (這)平原這平原(這)平原 ( )有好多個美女(舞)蹈團

Repeat Chorus 3

F Gm|C F|F Gm|C F|

|Gm      F  |Gm        F  
 ( )我渴望這一(個)平原 ( )畢業之後啲同學(見)唔完
|Gm       F     |Gm     F
 ( )見面唔會講買(股)票買車 結婚(生)仔買樓買(船)

C6|