新青年理髮廳 - 情人節禮物【Guitar Chord譜】

曲:新青年理髮廳 詞:新青年理髮廳 Key:F# 4/4

Capo 1>Play:F




F Am|Bb Bbm|F Am|Bb Bbm|

  |F    C/E    |Bb     F     |F     C/E    |Bb
阿強(話)情人節最(怕)買花 阿強(話)情人節最(怕)麻煩 阿強(話)情人節女友(叫)佢要豪一(下)
  |F   C/E     |Bb     F     |F        C/E   |Bb
阿強(決)定出去(逛)一逛 阿強(走)到花店睇中(幾)札花 阿強(見)到個價錢心諗 (嘩) 唔係阿(化)

 |Dm     Am    |Bb     C  F – |Dm      Am
阿強(問)個老闆可以(平)啲嘛 個老(闆)笑住話 (你)估(下) 老闆(再)話 情人節要(付)出代價
       |Gm7                       |C7
然後阿強拎左一個(陪)伴佢成長珍而重之既翻版名牌銀包出黎話 裡面50蚊係(我)既身家

    |F   C/E    |Dm    C
C1 為何(情)人節要(送)禮物 為何(情)人節要(咁)現實
C2 為何(情)人節咁(唔)老實 為何(情)人節要(搵)我笨
    |Bb        F     |Gm7      C
C1  明明(每)日都可以像情人(節)愛情人 何來(每)年2月14才慶(祝)節日
C2 實在個(扒)餐50蚊 一下變(左)500蚊 為何(每)年2月14變了(商)業節日
    |F     C/E    |Dm       C
C1 為何(情)人節  才(送)禮物 為何(情)人節  才把(手)捉實
C2 唔係(情)人節都可以(送)禮物 唔係(情)人節都可以把(手)捉實
   |Bb        F     |Gm7      Bbm   |F
C1 為何(情)人節  情人才(那)樣甜密 如若(愛)情人 情人只需(要)最真一(吻)
C2 唔係(情)人節情人都可以(那)樣甜密 如若(愛)情人 情人只需(要)最真一(吻)

Rap:
( F ) C/E|Bb Bbm|
關於本來要買既禮物 我懷疑佢搵我笨 實在我唔太想咁 所以我大膽咁問
F Am|Bb|
點知同一紮花 聽日先買收平九百蚊 咁不如忍一忍 無謂情人節折騰情人
F Am|Bb Bbm|
喂喂講下笑 情人節禮物一早預備好 雖然銀包得五十 仍然帶佢去名牌手袋鋪
F Am|Bb|
比個袋佢叫佢走先 我見住佢個背影 Sales望實我 我話OK 我會自己報警

Repeat Chorus 2

( F ) Am|Bb Bbm|F Am|Bb Bbm|F|