the pancakes - 還錢還錢還錢【Guitar Chord譜】

曲:the pancakes 詞:the pancakes Key:C 2/4>6/8




|C Am |G|C  Am|G |C Am |C Am |C  F |G
(你)最(近)好(嗎) (我) (就)麻(麻) (你) (仲) (記) (得)你(爭) (我)錢(嗎) 
|C Dm   |G |C Am  |G |C Am  |F Dm |G G7 |C G7
(你)有用 i -phone(嗎) (有)冇(食)大龍(蝦) (我) (用)緊 (嘅)電(話) (幾) (百)蚊(咋) ( )

|C  |G    |C |G |C    |G  |F   |C  G
(我)等你還(錢) 已經(等)咗十(年) (快)快快快還(錢) 還(咗)錢你會(靚)仔(啲)
 |C  |G   |F     |C G |C   |G  |F    |G
還(錢)還錢還(錢) 我(諗)呀諗 諗到(人)都(癲) (我)追你還(錢) 仲(慘)過唔記得(拉)拉鏈
 |C Am |C  |F     |C   F
你(成)日(話)冇(錢) 咁(點)解你 仲會(有)錢買(煙)
 |C   |G |F Am  |C Am   |C G7 |G G7 |C C7
還(錢)還錢還(錢) (每)個(生)日 (每)個(新)年 我(這) (願) (望) (從)未(變) ( )

|Dm  |F |C|C |Am |F |C |C 
 (你)是一(個)Hi Hi ( )一(個)極品(嘅)Hi Hi ( )
|F   |C|F  G  C G  |C Dm |F G |C |G
(你)這個Hi Hi (正) (一) Hi Hi 是(全) (世)界(最) Hi Hi(的)Hi Hi

|C  |G    |C |G |C    |G  |F   |C  G
(我)等你還(錢) 已經(等)咗十(年) (快)快快快還(錢) 還(咗)錢你會(靚)仔(啲)
 |C  |G   |F     |C G |C   |G  |F   C  |Am  G
還(錢)還錢還(錢) 我(諗)呀諗 諗到(人)都(癲) (我)追你還(錢) 仲(辛)苦過(擔)泥去(賺)呢筆(錢)
 |C Am |C  |F     |C   F
你(成)日(話)冇(錢) 咁(點)解你 仲會(有)錢做Gym
 |C   |F   |F  Am  |C  Am  |F     |C     |G
還(錢)還錢還(錢) 每個(生)日 ( )每個(新)年 ( )每個(聖)誕節 每個(端)午節 每個(中)秋節
 |C G7 |G G7 |F
我(這) (願) (望) (從)未(變)

 |Dm  |G   |Dm G  |C   |Dm  |Fm  |C
講起(呢)啲傷心(事) 又再(喊)濕(一)卷廁(紙) 還是(不)要再說(了) .J-P-G