歌莉雅 - 真的好愛您【Guitar Chord譜】

曲:歌莉雅 詞:歌莉雅 Key:G 4/4



G D|Em Em/D|G D|C G|

 |G   |Em  |Am7   |D
難(得) 俾我遇(到)你 個(心) 開心到(飛)起
 |G   |Em   |Am7   |D
從(此) 不再覺(得)乏味 我(想) 你做我(知)己

   |G      |Em      |Am7      |D
其實我(喜)歡你喜歡你 我(鍾)意你鍾意你 我(好)愛你好愛你 我(好)鬼愛你
 |G      |Em      |Am7      |D     |G
我(喜)歡你喜歡我 我(鍾)意你鍾意我 我(好)愛你好愛我 我(好)鬼愛你 愛(我)

( G )|Em|Am7|D|

Repeat A / Chorus

|Em       |Am7|D
愛(你) 愛我 愛到死 ( ) ( )

Repeat Chorus

   |G      |Em      |Am7      |D
其實我(喜)歡你喜歡你 我(鍾)意你鍾意你 我(好)愛你好愛你 我(好)鬼愛你