新青年理髮廳 - 不見即散【Guitar Chord譜】

曲:新青年理髮廳 詞:新青年理髮廳 Key:G 4/4



G D/F#|Em D|C G/B|Am7 D ║D|

|G     D/F#  |Em      D
( )明明約咗你(三)點鐘 喺(銅)鑼灣地鐵站(等)
  |C     G/B   |Am7    D
兩點(九)我就去到附(近) 老豆教(我)做男人要(負)責任
|G      D/F#    |Em      D
( )烈日當空下我(用)咗廿五蚊雞買(左)杯珍珠奶茶(飲)(仲要唔係幾好飲喎)
  |C     G/B   |Am7    D
等到(三)點半鐘仲未見(人) 講真真(係)等到我(有)啲忟

|C      G/B   |Am7      D
( )果一刻我有種(不)祥預感 ( )係咪有意外發(生)
|C      –     G   E   |Am7      |D
( )咁啱聽到啲人話附近有人(比)車撞(親) 然後我(決)定 打電話俾你(問)一問

( OS )

|G  D/F#    |Em     D    |C  G/B    |Am7       D
(不)見即(散) 明明個時間(地)點又係你(揀) 總有一(鋪)你要(一)次過還 到(嗰)一日 後悔都太(晚)
|G  D/F#    |Em     D      |C    G/B
(不)見即(散) 鑊鑊問你係(邊)你話轉個(彎) 個彎肯定大(到)要繞過(成)座山
 |Am7     D    |C       D7    |G
真係(辛)苦晒 要你(吹)到咁大 (唔)好意思我老豆難(產) 走先拜(拜)

( G ) D/F#|Em D|C G/B|Am7 D7|

  |G         D/F#    |Em          D
訓到(瘟)瘟燉燉我好似聽到個(電)話響 攞起個(電)話望一望個來電原來(真)係區樣
    |C       G/B      |Am7         D
好似彩我(夠)醒目仔諗諗計壓(低)把聲先至聽 佢(連)隨問我去到邊到 佢(真)係白痴
   |G      D/F#
唔通我(啱)啱起身 我又會(話)俾你知

OS:
Em D|C G/B|Am7 C|D|
唔好意思呀唔好意思呀 我知道約左五點鐘 但係尋晚梗左鬧鐘個鬧鐘又唔響 我都唔想架
然後我落到樓下見到有人招募義工 我見時間尚早我做左幾個鐘
然後等巴士等左三四班 啲的士又係咁交更 我把心一橫 由觀塘跑到銅鑼灣
疏梳梭蔬 唔好意思 唔好意思 唔好意思 無下次呀

Repeat Chorus

  |G        D/F#     |Em         D
每次(約)親你都會遲仲笑笑(口)扮無事 自此我(諗)唔明我準時仲有啲(乜)嘢意義
   |C          G/B       |Am7       D
所以我(知)你約我會遲三個字我會(遲)多三個字 你知我會(遲)三個字你再遲(多)三個字
    |G       D/F#      |Em        D
我知道你(會)知道我會知道你(遲)多三個字 所以我(會)準時咁遲過你最(準)時果三個字
  |C        G/B       |Am7        D
卒之(等)到第二日 你喘晒(氣)問我「喂你做乜遲(到)」 我話因為我知(道) 「挑~你都係啱啱先到」

Repeat Chorus

( G ) D/F#|Em D|C G/B|Am7 D|
G D/F#|Em D|C G/B|Am7 C|D|G|