FAITH - Soul 4 U (因你Soul了)【Guitar Chord譜】

曲:Venom M. 詞:鋈鑫 / 小嫻 Key:Ab>Bb 4/4

Capo 1>Play:G>A


G|Em7|C G/B|Am7 D|

|G      CM7     |G      CM7
(從)前我太多苦惱(青)春似有若無 (如)同坐過山車也(悶)極像貼著膠布
|Bm7       CM7         |G        CM7      |G
 (天)天溫書哪會夜蒲 (碰)到對味也話No 誰人(曾)告戒我都不想多理 (始)終不肯向人傾(訴)

( G ) CM7|G CM7|

|G      CM7     |G      CM7
(原)來我也終於碰(到)心裡蜜桃 (還)能叫我這膠著(的)心再度飛舞
|Bm7       CM7           |G      CM7   |G
 (今)天溫書倍覺自豪 (要)你以後Let Me Hold 良朋(和)摰友也很驚訝(我)來這一(套)

|Bm7   Em =D|CM7   D   ║D
發(現)我近來(微)妙 ( )每(步)也像雲(在)飄 ( )

  |G      |Em7      |C    G/B   |Am7    D
常會(因)你眼眉調 重看(短)訊也偷笑 為你(找)星星 月(光)普照 幻(想)一起等破(曉)
  |G      |Em7        |C    G/B   |Am7   D   |G
無法(克)制腳在搖 如接(到)無聊電話推銷 亦會(輕)輕的 問(好)幾秒 全(因)今天已(經) Soul(了)

( G ) CM7|G CM7|
過去我嘅世界「靜英瑩」 晚晚hea夠再去「士鎳平」
Bm7 CM7|G CM7|
唔係因為遇到你 試問點會體會到 乜嘢叫做真正愛情
G CM7|G CM7|
去到世界各地冇Clubbing 夜晚掛住同你搵星星
Bm7 CM7|G CM7|
唔係因為遇到你 試問點會感受到 真正生命靈魂完全甦醒

( G ) CM7|G CM7|Bm7 CM7|G CM7|

|Bm7   Em =D|CM7   D  |D
發(現)我近來(微)妙 ( )每(步)也像雲(在)飄 ( )

  |G      |Em7      |C    G/B   |Am7    D
常會(因)你眼眉調 重看(短)訊也偷笑 為你(找)星星 月(光)普照 幻(想)一起等破(曉)
  |G      |Em7        |C    G/B   |Am7   D
無法(克)制腳在搖 如接(到)無聊電話推銷 亦會(輕)輕的 問(好)幾秒 全(因)今天已(經)

║( D ) E|

  |A      |F#m7      
常會(因)你眼眉調 重看(短)訊也偷笑
  |D    A/C#  |Bm7    E
為你(找)星星 月(光)普照 幻(想)一起等破(曉)(便再沒破曉)
  |A      |F#m7        
無法(克)制腳在搖 如接(到)無聊電話推銷
  |D    A/C#
亦會(輕)輕的 問(好)幾秒(I Wanna Get U A Star No Matter How Far)
|Bm7   E |E    A=Em7 |D A/E |A
全(因)今天已(經) ( )Soul ( ) ( ) (了) ( ) ( )