Klafmann - 喂港鐵【Guitar Chord譜】

曲:Klafmann 詞:Klafmann Key:C 4/4



C|Am|F|G|

 |C     |Am
喂(港)鐵 我屌你老(母) (我仆你個街)
  |F          |G
只識(得)加價 永遠冇減價 叫(乜)撚可加可減
 |C     |Am
喂(港)鐵 我屌你老(母) (我仆你個街)
   |F               |G
一批批(出)土古蹟 你當佢一堆堆沙礫 抹煞(香)港史你要記一功

 |C     |Am
喂(港)鐵 我屌你老(母) (我仆你個街)
   |F               |G
只識花(錢)搞公關 訊號故障照舊每天一單 (朵)已臭冇得挽
 |C     |Am
喂(港)鐵 我屌你老(母) (我仆你個街)
   |F               |G
優質車(優)質料不買 會爆炸嘅次貨偏買 有(咩)依郁就Hi Hi

 |C     |Am
喂(港)鐵 我屌你老(母) (我仆你個街)
  |F              |G
返工(幾)單故障 返屋企逼爆車廂 未到(三)張要入青山
 |C     |Am
喂(港)鐵 我屌你老(母) (我仆你個街)
  |F              |G
車死(狗)當冇野 搵公關輕輕一Hea 冇(血)性Ge垃圾公司

 |C      |C
喂(港)鐵 我屌你老(母)