謝安琪 - C餐【Guitar Chord譜】

曲:周博賢 詞:梁栢堅 Key:Eb>E 4/4

Capo 1>Play:D>Eb



D|A|G|D|
D|A|G|D|

  |D     |A       |G     |D
A1 (發)覺我最愛講(廣)東話 廣府話 (個)個永遠滿嘴(搞)乜嘢 真係嫁
A2 (發)覺我也愛講(鄉)下話 客家話 (與)我舅母踢波(落)水囉 冤枉
  |D      |A       |G     |D
A1 (偶)爾我會轉Tone(講)英文 普通話 (因)為香港是個Tri-lin-gual Centre
A2 (我)會似百厭妹 (一)輪咀 火星話 (我)要永遠創新(慘)得過我係呀

 |D   |A      |Bm  |G
B1 A餐 有(多)士花生醬   B餐 有Fish也有Chips
B2 A餐 喂A La Carte都好過 B餐 冇(乜)嘢你揀   
 |D   |A    |G  |D
B1 C餐 有(北)京的烤鴨(口)音有三(向)
B2 C餐 與 AB 都一轍(點)解要收(貨)

     |D    |A     |Bm    |G
最愛有配搭(從)來不怕麻(煩) 這裡有性格(抗)拒不准作(答)
    |D       |A     |Bm    |G
你有你嘅(想)法 你會有派別(風)格 看似有好(多)法歸於冇(法)
     |D    |A     |Bm    |G
這裡有嗌霎(原)來都會詳(談) 這裡夠破格(永)遠超速兩(拍)
    |D       |A     |Bm    |G  |D
你信我有(想)法 我會有既定(資)格 看似冇法(一)切歸於有(法) 不需(施)壓

( D )|A|Bm|G|

Repeat A2 / B2 / Chorus

( D )|A|G|A|

|Em |Bm   |G  |D |Em  |Bm   |G  |D  |D
 ( )挑選(之)間都要(態)度我(信)你知(道) 挑選(不)到供應(創)造何(必)一個(模)

( D )|A|Bm|G|
D|A|G|Ab Bb|

    |Eb    |Bb     |Cm   |Ab
最愛有配搭(從)來不怕麻(煩) 這裡有性格(抗)拒不准作(答)
   |Eb       |Bb     |Cm   |Ab
你有你嘅(想)法 你會有派別(風)格 看似有好(多)法歸於冇(法)
     |Eb   |Bb      |Cm  |Ab
倘這裡有嗌霎(原)來都會(詳)談 永遠爆冷格(壓)線抽鞭(爆)發
   |Eb       |Bb     |Cm   |Ab  |Eb
你信我有(想)法 我會有既定(資)格 看似冇法(一)切歸於有(法) 不需(封)殺

( Eb )|Bb|Ab|Bb|
Eb|Bb|Ab|Bb|
Eb|Bb|Ab|Bb|
Eb|Bb|Ab|Bb|Eb|