林海峰 - 流行曲【Guitar Chord譜】

曲:Eric Kwok / Jerald 詞:林海峰 Key:Bb 4/4

Capo 1>Play:A




A F#m|D E|E~|

|AM7~       |N.C
 (清)唱 一開口用喉嚨聲(清)唱
|G7 |F#m7   –   A/B B |D    –   D/E  E
(這)樣 才(會)令你為我拍掌 ( ) ( )扮(偶)像派係我理想 ( ) ( )

|A  C#m7     |D
(感)動 ( )段段歌詞要寫(得)感動
Dm |F#m7   –   A/B  B |D        E
(能)夠 講(鼓)舞及明日理想 ( ) ( )一(淺)白易明人就唱 ( )Woo

|DM7       |C#m7|Bm7         |A  A7
 (假)音 唱到第二段嚟個(假)音 (震)音 震爆個尾音至夠(壓)場 ( )Woo
|DM7       |C#m7|Bm7  G7      |D/E   E
 (慘)情 我愛你抵死冇好(收)場 (煽)情 ( )必兩粒眼淚情緒(高)漲 ( )Woo

|A  F#m7        |Bm7   E     |A  F#m7 |Bm7   E
(去)到 Cho-rus Chorus 要易記(易)唱 Woo 記住要 (重)複 (重)複 我(為)K迷著(想)
  |C#m    F#7   |D   Dm  |A F#m7|Bm7 – Dm E |A
仲要 Rep-eat 又Rep-eat 這(旋)律先算(最)強 (流)行(曲) 要(大)眾 (隨)時(隨)地(唱)

( A ) B/A|D/A A|

|A  C#m7     |D
(點)唱 ( )手機響用和弦聲(即)唱
Dm |F#m7   –   A/B  B |D        E
(這)樣 日(與)夜我會到處響 ( ) ( )日(播)夜播就最理想 ( )Woo

|DM7       |C#m7|Bm7  G7      |D/E   E
 (和)音 要大量和住咪我(走)音 (懶)音 ( )好有風格人人會(跟)得上 ( )Woo

|A  F#m7        |Bm7   E     |A  F#m7 |Bm7   E
(去)到 Cho-rus Chorus 要易記(易)唱 Woo 記住要 (重)複 (重)複 我(為)K迷著(想)
  |C#m    F#7   |D   Dm  |A F#m7 ║Bm7|Dm  E|FM7
仲要 Rep-eat 又Rep-eat 這(旋)律先算(最)強 (流)行(曲) 要(令)到 (全)場(大)合(唱)

|( FM7 )      G     |Em       A
  ( )再上再上 呢(段)要越唱越搶 ( )再上再上 呢(段)會越唱越娘
|Dm7     G    |C   C7
 ( )爭住唱 你(記)住要出我(份)糧 ( )冇錢點唱
|FM7      G      |E7      Am
 ( )再上再上 乸(實)塊面唱做樣 ( )再上再上 一(定)會斷氣內傷
|F               |E
(三)連音 三連音 三連音 三連音 (三)連音 三連音 音

|A  F#m7        |Bm7   E     |A  F#m7 |Bm7   E 
Woo Cho-rus Chorus 要易記(易)唱 Woo 記住要 (重)複 (重)複 我(為)K迷著(想)
  |C#m    F#7   |D   Dm  |A F#m7 ║Bm7 |Dm  E |A
仲要 Rep-eat 又Rep-eat 這(旋)律先算(最)強 (流)行(曲) 唱(就)唱 咪(求)其(是)但(唱)

  C#m  |D         |G7~  |A
我首(流)行曲 (一)定中 一定爆 爭住(點)唱 攞硬( )獎

A F#m7|Bm7 E|A F#m7|Bm7 E|
C#m F#7|D Dm|A F#m7|Bm7 – Dm E|A|( fade out )