黎明 - 情深咖啡未曾飲 (NESCAFÉ極品白咖啡廣告歌)【Guitar Chord譜】

曲:雷頌德 詞:潘毛良 Key:Bb 4/4

Capo 1>Play:A




A ║A|D/A|.G6|A|

    |A     |E     |D      |E
為何入到(房) 啲氣味咁(香) 趁熱隨便(喝) 怕白咖啡著(涼)
 D   |A     |E     |D        |E
(唔)用舊配(方) 新嘅十包( )裝 惹味如像(我) 我做嘢也算奔( )放

      |D       |A
呷兩呷就全力(幹) 一返咗工我不(想)放
      |D            |E
冇佢我就唔掂(檔) 奶係幼滑嘅 仲幼滑過例(湯)

        |A        |E       |D        |E
腦細你係咪唔爽 ( )我有說話未曾講 ( )全憑平日勁喝 ( )我至會一目十行 ( )
        |A        |E       |D        |E
再喝會潤滑條腸 ( )個腦轉極又唔乾 ( )連成棚同事也 ( )撐我要加大份糧 ( )

  |A         |A
如劉(江)(層次比天更晴朗 (聞)白咖啡更強壯)
|D       |E     D  |A~
(嗱)NESCAFÉ最純正(人)人話爽 NES-CA-