my little airport - 攻陷你的西【Guitar Chord譜】

曲:林阿p 詞:林阿p Key:Bm 4/4




Bm|A|GM7 A|Bm|
Bm|A|GM7 A|Bm|

|Bm   |A     |G   A|Bm
 (生)於這一(個)年代 沒有(無)緣無(故)的(愛)
|Bm    |A    |G  A   |Bm
 (到)處都佈滿(了)迫害 無(錢)就(等)被劏開 ( )

 |Bm      |A    |G  A|Bm
我要(屌)屌屌屌屌撚到(你)反西 今(晚)你(嚟)唔(嚟)
 |Bm      |A     |G  A|Bm
我要(屌)屌屌屌屌撚到(你)反西  你無(撚)得(話)唔(制)

Bm|A|GM7 A|Bm|
Bm|A|GM7 A|Bm|

|Bm       |A    |G  A |Bm
 (邊)撚個食咗我盒飯(啲)餸菜 仲(要)我講(聲)唔(該)
|Bm      |A     |A   |Bm
 (等)我射返落你個(菠)蘿蓋 射出(我)一生嘅悲(哀)

|Bm       |A         |G     A   |Bm
 ( )今晚我的水哥 ( )將要和嚴經理決戰 ( )這些年來 ( )他受到(的)對待使人無法忍耐
|Bm        |A        |G    A    |Bm
 ( )為了我們的將來 (大)家不要繼續托腮 (團)結一致 ( )屌佢老母(臭)化閪

 |Bm      |A    |G  A|Bm
我要(屌)屌屌屌屌撚到(你)反西 今(晚)你(嚟)唔(嚟)
 |Bm      |A     |G  A|Bm
我要(屌)屌屌屌屌撚到(你)反西  你無(撚)得(話)唔(制)(屌你個西)
 |Bm      |A    |G  A|Bm
我要(屌)屌屌屌屌撚到(你)反西 今(晚)你(嚟)唔(嚟)(屌你個西)
 |Bm      |A     |G  A|Bm
我要(屌)屌屌屌屌撚到(你)反西  你無(撚)得(話)唔(制)

( Bm )|Bm|Bm~|