東方昇 Feat. 毛記群奀星 - 愛是香港是愛 (毛記電視《東方昇特異功能救香港》主題曲)【Guitar Chord譜】

曲:甯浩基 詞: 林日曦 / 東方昇 / Johnathan Chui / 中祖兒 Key:Ab 4/4

Capo 1 Play:G




G|C|Em|G/D.D – –|G|CM7|Em7|G/D D|

   |G    |Em    |Am7    |C/D D
我哋係(一)家人 我最(愛)麗芸 麗芸(愛)俊弘 俊弘(愛)嘉(欣)
   |G       |Em    |Am7      |G/D  D|Eb  F↑
嘉欣愛Dick-son Dickson愛(馬)雲 馬雲最Hand-some 想同佢(親) (親) ( ) ( )

|G   |Em      |C     |Am  D
(愛)是香港 (香)港是愛 我有(超)多愛 射落個(公) (海)
|G – – D/F#|Em –  – D |C    |G/D  D |G
(愛)是香港 ( ) 香(港)十分愛 ( )痴(痴)愛愛 愛埋(一) (張) (檯)

( G )|G6|Em7|D|

   |G    |Em    |Am7    |C/D D
咪又問(點)樣行 有愛(有)運行 我要(去)做條 正能(量)先(生)
   |G    |Em    |Am7   |G/D D |Eb F↑
東涌嘅(小)環 沙田嘅(衛)蘭 困難冇(乜)難 喊就(一) (起) (喊) ( )

|G   |Em      |C     |Am  D
(愛)是香港 (香)港是愛 我有(超)多愛 射落個(公) (海)
|G – – D/F#|Em –  – D |C    |G/D  D |G
(愛)是香港 ( ) 香(港)十分愛 ( )痴(痴)愛愛 愛完(先) (開) (檯)

|( G )        |Em      |C         |Am      D
 (愛)是香港(愛是香港)(香)港是愛 我有(超)多愛(超多愛)射埋去(海)之戀對出個(海)(Oh~)
  |G   –  –  D/F#|Em  –  –  D
愛是(香)港(愛是香港)香(港) 獨(家)試愛(獨家試(愛))
 |C         |Am7 D |G
痴(痴)愛愛(痴痴愛愛)愛埋(個) (膠) (袋)(愛埋個 愛埋個 膠袋)

|( G )   |G6   |Em7   |D~  |G~
 (愛)是香港 (愛)是香港 (愛)是香港 ( )是愛 ( )


參與奀星:
東方昇、盤菜瑩子、利君牙、詩勁(唐詩勁)、崔建芒(Amango)、龍志權