張衛健 - 大無畏 (電視劇《大帥哥》主題曲)【Guitar Chord譜】

曲:雷頌德 詞:甄健強 Key:Am 4/4 節奏:中 (BPM:89)

國語版:我帥故我在 詞:崔恕



N.C|N.C|N.C|N.C|

|Am              |Am
 (誰)大誰惡誰正確 誰大誰惡誰正確 (誰)大誰惡誰正確 誰大誰惡誰正確
|Am              |Am
 (誰)大誰惡誰正確 誰大誰惡誰正確 (誰)大誰惡誰正確 邊個話

Am|Am|Am|Am|

 |Am             |Am
A1 ( )我有我智慧怕誰太邪太邋遢 ( )我有我氣勢永未折服拒絕高壓
A2 ( )我有我霸氣挫敗永未嚇窒我 ( )我有我正氣困難永未會難到我
 |Am              |Am
A1 ( )永遠會有辦法未怕路遠未怕黑 E-oh E-oh E-oh)
A2 ( )永遠無我辦法越惡劣我越有火 ( )(越有火)
 |Am             |Am
A1 ( )我有我性格最難拆亦繼續拆 ( )個世界靠嚇我就當做锻鍊體魄
A2 ( )我最怕放棄殺落去就有突破 ( )世界太變態永未退後無話縮過
 |Am           |Am
A1 ( )個重擔太重我會俾啲掙扎E-oh E-oh E-oh)
A2 ( )個重擔重到要我與佢死過E-oh E-oh E-oh)

 |F          |Am         |Dm        |Am
我(要)配襯你好應該爭氣 做你(想)一生相擁的手臂 用我(這)雙手於險惡變出勝(地)
 |F          |Am         |Dm        |E
我(幾)經艱辛都只想呵你 望你(少)擔心享多些福氣 做帥(哥)要你睇到我最終勝(利)

 |Am             |Am
不需(計) 我要大無畏(喂喂喂) 呢一(世) 你要大無畏(喂喂喂)
 |Am         |Am
不枉(費) 天都考我幾高修為 (要)好俾你睇 我點衰俾你睇
 |Am             |Am
不需(計) 我要大無畏(喂喂喂) 呢一(世) 你要大無畏(喂喂喂)
 |Am         |N.C
不枉(費) 即管考我怎麼解圍 ( )我攀過的斜坡已經太多太多
 |N.C            |N.C
壯膽(記)得唱歌咪講咁多 放馬過嚟 ( )

Am|Am|Am|Am|Em|G|C|Am E|

Repeat A2 / B / Chorus