鄭少秋 - 大時代過客 (電視劇《世紀之戰》主題曲)【Guitar Chord譜】

曲:徐嘉良 詞:黃霑 Key:F 4/4




F|F ║Dm7|C|C|
F Dm7|Bb F|Am7 Dm|Gm7 C|
F Dm7|Bb F|Am7 Dm|Gm7 C|F|F|

    |F    Dm7   |Bb      F
凝住了 (繽)紛深淺記(憶) 濃淡看(過) 最美麗有(過)
   |Am7  Dm  |Gm7     C
懷住了 (快)意再起(程) 沒有(昨)天的各樣心(魔)
    |F    Dm7   |Bb      F
忘掉了 (得)失邊一個(多) 無謂計(較) 你對或我(錯)
   |Am7   Dm  |Gm7     C     |F
抬望眼 (遠)看滿天晚(霞) 又見(千)千億世上風(波) 匆匆又(過)

    |F       Dm7      |Bb  C   F –
對別人 (對)世界 對敵人 (輕)鬆些 爽快些 ( )笑嘅(嗰)個係(我)
 |Am7       Dm     |Gm7      C
大時(代)過客 作訪客 (你)自由 我自由 (各)有各 借路經(過)
    |F       Dm7      |Bb  C   F –
已認同 (冥)冥裡 有天數 (漫)步在 漫長路 ( )笑嘅(嗰)個係(我)
 |Am7       Dm     |Gm7      C    |F
大時(代)過客 作訪客 (你)自由 我自由 (各)有各 唱自己(歌) 各找自(我)

Ab|C# Eb|Ab Cm|C# Eb|
Ab Cm|C# Eb|Ab F#|Bb/C C|F|

Repeat A / Chorus

( F ) – C# Eb|F/C C|

Repeat Chorus

F Dm7|Bb F|Am Dm|Gm C|F Bb/F|F|