Boy'z Twins - 死性不改 (合唱版)【Guitar Chord譜】

曲:張佳添@宇宙大爆炸 詞:黃敬佩@宇宙大爆炸 Key:F#>D 4/4

原唱:Boy'z

Capo 2 Play:E>C




E|B|C#m E/B|F#m|

|E   |B/D#   |A   B7 |E |E   |B/D#  |C#m B  |AM7
(再)見了我的(寵)愛 誰願(接)受這(種)意(外) (你)讚我天生(可)愛 不願(看)著(我) 離(開)

 |F#m   B |C#m Abm |F#m7 |A/B  B
同伴(也) 話我(傻) 喜(歡)受(挫) 寧(願)情敵再(傷) (我)

   |E       |B      |C#m7     |Abm7
人天生(根)本都不可以愛死(身)邊的一個 無奈(你)最夠刺激我 凡(事)也治到我
  |A      |Abm7 C#m7  |A      |B
幾多(黑)心的教唆 我亦(捱) 得(過) 來煽(風) 來點火 就(擊)到我麼
 |E      |B      |C#m7    |Abm7
誰(戀)愛就多障礙 (死)性我不想改 如(我)沒有你的愛 我(沒)法活得來
  |A    |Abm7 C#m7 |A    B |E |B |E
情人(的)存在是我從(來)都 (志)在 (難)在我拱(手)讓(愛) ( ) ( )

Bm7|F#m B|E E7|A|E/G#|Em/G|A/G G|
OS:
「點解要咁啫」「點解唔可以咁呀」
「你唔覺得好辛苦咩」「辛苦 但係我鍾意呀」
「算吧啦」

|C    |G    |F  G7 |C |C    |G    |Am Em |FM7
(我)怕可一不(可)再 難道(你)被愛(都)有(害) (我)確信天真(不)會錯 威力(會)移(山) 填(海)

 |Dm    G |Em Am |Dm7  |F/G G
同伴(也) 話我(傻) 喜(歡)受(挫) 寧(願)情敵再(傷) (我)

   |C       |G      |Am      |Em
人天生(根)本都不可以愛死(身)邊的一個 無奈(你)最夠刺激我 凡(事)也治到我
  |F      |Em  Am   |F      |G
幾多(黑)心的教唆 我亦(捱) 得(過) 來煽(風) 來點火 就(擊)到我麼
 |C      |G      |Am      |Em
誰(戀)愛就多障礙 (死)性我不想改 如(我)沒有你的愛 我(沒)法活得來
  |F    |Em  Am |FM7    G |C
情人(的)存在是我從(來)都 (志)在 (難)在我拱(手)讓(愛)

Repeat Chorus

( C )|F G|C|C~|