黃貫中 - Can't Bring Me Down【Guitar Chord譜】

曲:黃貫中 詞:黃貫中 Key:C 4/4 BPM:115




Am~|E~|
Am|C/G|FM7|C/G|Am|C/G|FM7|C/G|
Am|E/G#|E/G#|Am|Am|E/G#|E/G#|Am|

|Am        |E/G#    |E/G#        |Am
 (世)界變了 世界變了 (只)得一句唉 我(不)理解 但可理解 像(煲)呔跟領呔
|Am       |E/G#    |E/G#        |Am
 (我)也怕我變態 我的(思)想左右擺 有(一)半乖 有一半歪 伴(我)歸家上街
  |F        |G    |Dm    |C
其實(我)對我嘅病 我最了(解) 即使睇到(夢)想一個個( )失散
     |F      |F    |G |E
跌過一次 ( )那怕跌多次 ( )就當我瘋(子) ( )

|Am      |E/G#     |E/G#         |Am
 (你)對我說這首歌 (應)該可以點 我(同)你講 我同你講 Don't Teach Me How To Die
  |F       |G     |E   |Am
其實(我)對我嘅病我最了(解) 即使睇到(夢)想一個個( )失散
     |F      |F    |G |E
跌過一次 ( )那怕跌多次 ( )就當我瘋(子) ( )

         |Am     |C/G      |FM7      |E
You Can't Bring Me Down 我即使傷心(失)意 我即使一朝(得)志 也當作小(事)
     |Am     |C/G     |FM7      |E    |Am ( 2x Dm )
I Got To Go On 當街燈通通(關)了 當伸手漆黑(一)片 我上我的(路) 沒一秒懷(疑)

( Am )|E/G#|E/G#|Am|

Repeat Chorus

( Dm )|C|B|Em7|Dm|C|B|Em7|

         |Am     |C/G      |FM7      |E
You Can't Bring Me Down 我即使傷心(失)意 我即使一朝(得)志 也當作小(事)
     |Am     |C/G     |FM7      |E      |Am
I Got To Go On 當街燈通通(關)了 當伸手漆黑(一)片 我知道怎(做) 別給我地圖 ( )

( Am )|C/G|FM7|E|Am|C/G|FM7|E|

|Am|C/G|FM7|E     |E     |N.C
 ( ) ( ) ( ) ( )我這個瘋(子) 我怨我瘋得(遲)