黃貫中 - 紅黑紅紅黑【Guitar Chord譜】

曲:黃貫中 詞:黃貫中 Key:F 4/4 BPM:127




Dm|Am|Am|Dm|Dm|Am|Am|Dm|
Dm|Am|Am|Dm|Dm|Am|Am|Dm|

|Dm    |Dm    |Am    |Am
 (鬥) 在鬥 就(算)你繼續鬥 (得)一隻手 又(怎)可拍手
|Dm    |Dm    |Am    |Am
 (奏) 在奏 就(算)我繼續奏 (得)一個口 又(怎)可說否

|Gm  |Am   |Gm  |Am
 (憐)憫 我(雖)是微塵 (吶)喊 卻(驚)動路人
|Gm |Am    |Gm    |A
 (夜)鶯 (廝)守著凌晨 (還)我本性 (心)裡嗌著這兩個字

|Dm      |A     |Dm      |A
 (紅)黑 紅紅黑 ( )就係咁簡單 (紅)黑 紅紅黑 ( )就係咁簡單
|Dm      |A     |Dm      |A
 (紅)黑 紅紅黑 ( )就係咁簡單 (紅)黑 紅紅黑 ( )就係咁簡單

Dm|A|Dm|A|

|Dm    |A/C#    |G     |A
 (跳) 就跳 別(要)去放慢了 (這)種發燒 又(怎)可缺少
|Dm    |A/C#    |G     |A
 (要) 就要 別(要)去再扮了 (這)種困擾 是(不)必困擾 

Repeat B / Chorus

Dm|C/G|Dm|C/G|
|F#|Bb/F|A/E|C|Bm|Bb|A|

Repeat Chorus

|Dm      |A       |Dm      |A
 (紅)黑 紅紅黑 ( )只知我沒法界定 (紅)黑 紅紅黑 ( )只知我沒法暫停
|Dm      |A       |Dm      |A
 (紅)黑 紅紅黑 ( )只知我沒法界定 (紅)黑 紅紅黑 ( )只知我沒法暫停
|Dm      |A      |Dm        |A
 (紅)黑 紅紅黑 ( )就係咁(簡)單 ( )紅黑 紅紅紅黑 ( )就係咁簡單
|Dm      |A      |Dm        |A
 (紅)黑 紅紅黑 ( )就係咁(簡)單 ( )紅黑 紅紅紅黑 ( )就係咁簡單

Repeat Chorus

|Dm     |N.C
 (紅)黑 紅紅黑 ( )就係咁簡單