關菊英 - 我是癡情無限【Guitar Chord譜】

曲:黃霑 詞:黃霑 Key:Cm 4/4

Capo 1 Play:Bm




Em A|D|F# – Bm A|Bm|

|Bm  |Bm  |Em  A   |D
 (別)離容易(見)就難 (人)生(相)見有幾(番)
 |Em  A  |D      |F# – Bm  A |F#
為了(分) (別)時 (讓)你天天想我 (今)天我是(癡)情(無) (限)

 |Bm  |Bm  |Em  A   |D
A2 (相)逢難聚(愛)更難 (人)生(癡)癡愛幾(番)
A3 (將)來難料(會)如何 (人)生(咫)尺隔關(山)
   |Em  A  |D      |F# – Bm  A|Bm
A2 讓我(癡)愛(長)存 (在)你的深心裡 (今)天我是(癡)情(無) (限)
A3 在那(分) (別)時 (願)你一生聚記 (當)天我是(癡)情(無) (限)

|Em  A |D  F#|Bm  Em|Bm
 (啊) (啊) (啊) (啊)  (啊) (啊) (啊)
 |Em    A  |D       |A   F#m|Bm
就算(他)日再不(重)逢 (我)今日都想給你 (萬)種癡心(愛)無(限)

Repeat A3

Bm|Bm|Em A|D|
Em A|D|F# – Bm A|Bm|

Repeat B / A3

 |Em  A  |D      |F# – Bm  A|Bm
在那(分) (別)時 (願)你一生聚記 (當)天我是(癡)情(無) (限)

( Bm )|Em|F#m|B~|