Hardpack - 小喇叭【Guitar Chord譜】

曲:Adam Diaz 詞:陳詠謙 Key:Em 4/4





E D|A|E D|A B|E D|A|A Bb|
E D|A|E D|A B|E D|A|A Bb|鼓|

  |Em  C   |G    D|Em   C   |G    D
A1 (電)視機(裡)面有位(彩)色的鼓(佬) (日)日返(廠)數拍子(數)得好枯(燥)
A2 (遇)著收(音)機間中(數)榜好想(嘔) (二)十首(歌)曲究竟(邊)首打邊(首)
   |Em  C  |G    D      |Em  C  |C#       D=D E
A1 完(事)總會(講)句 (咁)樣打鼓(好)好玩     陪(著)這個(樂)壇 (愈)來愈忙愈來愈(懶)
A2 前(日)先至(錄)完 (差)不多呢(一)種Groove   明(日)登上(大)台 (奉)陪大人做場大(戲)

 |Am7        |C         |G     |D=D E
B1 ( )跟手見鼓佬隔離  Bass皺眉  想砸爛隻Bass  好鬼得(意)
B2 ( )想當晚Band房裡面 (隊)酒發誓 一於做隻(好)歌    出張新(碟)
 |Am7       |C         |G    |D
B1 ( )主音結他手裡面 (火)機撻著 火燒流行Chord紙 仲要(笑)
B2 ( )吹噓到身體發熱 (即)刻鍛鍊 去樂壇巡一轉     大作(戰)

  |C    G   |D    Em  |C    G   |D
小喇(叭) 平日(呢)班粉葛(樣)樣望唔順(眼) 小喇(叭) 無奈(供)樓需要(個)個繼續死撐
  |C    G   |D    Em  |Am7     |C    D  |E
小喇(叭) 然後(咩)Job都接(自)認愈來愈(濫) 原來(發)夢還發夢 無(錢)的我仲(邊)敢去(玩)

E|E D|

Repeat A2 / B2 / Chorus

E|G|

|E         |G       |Am          |C
( )屎 我吃得多 迫我(抄)歌 寧願去捱餓 Shit 總之我清楚 今天再(坎)坷 明日四圍望
|E         |G       |Am          |C      G |Em
( )屎 我吃得多 迫我(跟)風 寧願去捱餓 Shit 總之我清楚 寫首我(的)歌 命運隨(處)撞 ( )

( Em )|D|Em|D|鼓|

Repeat Chorus

E|G D|Em|G|Em|