錢嘉樂 陳鍵鋒 王祖藍 - 合法搶親 (電視劇《王老虎搶親》主題曲)【Guitar Chord譜】

曲:周永恆 詞:宋沛言 Key:F 4/4 BPM:96




Dm|Bb|C|Dm|Dm|Bb|C|Dm|

|Dm       |Bb
 (搶)搶搶我搶了親 ( )亞妹的確係銷魂(搶搶搶搶搶搶搶搶搶搶搶)
|C      |Dm
(娶)娶娶娶得你心 ( )代價免問為妳放任
|Dm       |Bb
 (搶)搶搶我搶了親 ( )快簽死約做夫人(搶搶搶搶搶搶搶搶搶搶搶)
|C        |Dm         |( Dm )
(等)等等我想結婚(她不(想) 只好搶 搶搶搶搶了(親))

|Dm      |BbM7    |Gm       |A
 (緣)份要等急唔嚟 ( )無謂費心機 (明)白我心先排期 ( )才能越禁忌
|Dm      |BbM7     |Gm       |A
 (循)例敬酒先埋嚟 ( )為何拉扯衫尾 (盟)誓約好不求其 ( )情誼合禮地

   |Dm             |BbM7
嬌滴滴的(風)騷美人 凡俗世實難尋 今晚春(宵)得到妳後我就大笑又還神
  |Gm               |A          |( Dm )
浪漫坐(大)廳的我 盪盪漾萬千的愛 實在係(著)急 汗又濕 纏住妳嫁比(我)

Repeat Chorus

Dm|BbM7|Gm7|A|Dm|BbM7|Gm7|A|

Repeat A / B / Chorus

|Dm       |Bb
 (搶)搶搶我搶了親 ( )亞妹的確係銷魂
|C      |Dm
(娶)娶娶娶得你心 ( )讓我接近面要貼近(緣份要等急唔嚟)
|Dm              |Bb
 (搶)搶搶我搶了親(無謂費心機) ( )一於今晚做夫人(明白我心先排期)
|C          |Dm     |N.C
(等)等等我想結婚(才能越禁(忌) 婚姻需有(期))